Tento rok jsme odeslali již +350 hodinek. Staň se naším dalším spokojeným zákazníkem ještě dnes.

Reklamace & výměna zboží

I přes naší vysokou kontrolu kvality produktů se může stát, že se objeví u hodinek výrobní vada či jednoduše Vám hodinky nevyhovují. V takovém případě máte nárok na výměnu, reklamaci či vrácení zboží ve 14 denní lhůtě. Jak postupovat?

1/ Výměna zboží do 30 dní

Pokud se Vám například nelíbí barva hodinek, kterou jste si objednali či jste hodinky kupovali jako dárek a obdarovaný by preferoval jiné hodinky od nás, tak Vám je velmi rádi do 30 dní vyměníme. Původní nepoškozené a kompletní zboží stačí zaslat na adresu:

Hodinkovník.cz
5.května 42
Praha 4, 140 00

Adresa pro zákazníky ze Slovenska:

FROGMAN s.r.o. - ID 1270
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

-> Do balíčku nám nezapomeňte napsat jaké nové zboží požadujete.
-> Zboží nesmí být použité a musí být v původním obalu. 
-> Zboží nezasílejte na dobríku, nebude převzato. 
-> Na výměnu máte 30 dní. 

-------------------------------------------------------------------------------

2/ Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Pokud Vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, tak je možné jej do 14 dní vrátit a to bez udání důvodu. Nepoškozené a kompletní zboží stačí zaslat na adresu:

Hodinkovník.cz
5.května 42
Praha 4, 140 00

Adresa pro zákazníky ze Slovenska:

FROGMAN s.r.o. - ID 1270
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

-> Nezapomeňte nám přibalit do balíčku číslo účtu, na který Vám máme vráti peníze. 
-> Vrácena Vám bude i částka za dopravu, kterou jste nám uhradil/a.
-> Zboží nezasílejte na dobríku, nebude převzato. 
-> Pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní můžete využít tento formulář.

-------------------------------------------------------------------------------

3/ Reklamace

Na veškeré produkty u nás máte záruku 24 měsíců, která se vztahuje na výrobní vady. Bohužel i přes naší vysokou kontrolu kvality produktů se může stát, že se objeví u hodinek výrobní vada. V takovém případě máte samozřejmě nárok na reklamaci produktu. Produkt jednoduše můžete reklamovat zasláním na adresu:

Hodinkovník.cz
5.května 42
Praha 4, 140 00

Adresa pro zákazníky ze Slovenska:

FROGMAN s.r.o. - ID 1270
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

-> Do balíčku nám nezapomeňte popsat závadu, kterou produkt má. 
-> Reklamaci se vždy snažíme vyřešit co nejrychleji. 
-> Reklamace řešíme výměnou za nový produkt, opravením či vrácením peněz.

-------------------------------------------------------------------------------

 Váš Hodinkovník.cz