Reklamace & výměna zboží

I přes naší vysokou kontrolu kvality produktů se může stát, že se objeví u hodinek výrobní vada či jednoduše Vám hodinky nevyhovují. V takovém případě máte nárok na výměnu, reklamaci či vrácení zboží ve 14 denní lhůtě. Jak postupovat?

 

1/ Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Pokud Vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, tak je možné jej do 14 dní vrátit a to bez udání důvodu. Nepoškozené a kompletní zboží stačí zaslat na adresu:

Hodinkovník.cz
5.května 42
Praha 4, 140 00

Adresa pro zákazníky ze Slovenska:

FROGMAN s.r.o. - ID 1270
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

-> Nezapomeňte nám přibalit do balíčku číslo účtu, na který Vám máme vrátit peníze. 
-> Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato. 
-> Pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní můžete využít tento formulář.

-------------------------------------------------------------------------------

2/ Reklamace

Na veškeré produkty u nás máte záruku 24 měsíců, která se vztahuje na výrobní vady. Bohužel i přes naší vysokou kontrolu kvality produktů se může stát, že se objeví u hodinek výrobní vada. V takovém případě máte samozřejmě nárok na reklamaci produktu. Produkt jednoduše můžete reklamovat zasláním na adresu:

Hodinkovník.cz
5.května 42
Praha 4, 140 00

Adresa pro zákazníky ze Slovenska:

FROGMAN s.r.o. - ID 1270
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

-> Do balíčku nám nezapomeňte popsat závadu, kterou produkt má. 
-> Reklamaci se vždy snažíme vyřešit co nejrychleji. 
-> Oprávněné reklamace řešíme výměnou za nový produkt, opravením či vrácením peněz.

-------------------------------------------------------------------------------

 Váš Hodinkovník.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení